Приховувати від вас, що просування в social media сьогодні – це тренд, марно. Та й не потрібно бути досвідченим маркетологом, щоб зрозуміти всі можливості, які надають «соціалки» для брендів та власників спільнот з великим числом підписників. Реклама тут дозволяє попрацювати на імідж і забезпечити значний приплив прямого трафіку, а декому – заробляти по кілька додаткових сотень тисяч в місяць не напружуючись.

Щоправда тут є один ньюанс.. Щоб відчувати від соціальних медіа відчутний ефект, розміщувати інформацію про свій бренд доведеться регулярно. Один пост в тиждень на стіні вашої  групи – це далеко не регулярно. Вихід?  Їх є два.

Перший. Набрати команду фахівців, скоординувати їхні дії і … платити їм зарплату, до речі, не найменшу. Нехай шукають майданчики, домовляються з модераторами спільнот і популярними акаунтами і активно розміщують.

Другий. Знайти надійну біржу трафіку з соціальних мереж і … все. Більше клопотів  не передбачається. Тому що такі чудові «вигадки», як сервіси автоматичного розміщення реклами в соціальних медіа, візьмуть все на себе. Плюс до цього – час на вашому боці.

Насамкінець варто додати, що пошук таких бірж найкраще довірити фахівцям, які працюють постійно з ткими ресурсами.

Залишити коментар